ظاهر یک سایت خوب
نوشته شده توسط : علی پور


کسی وجود ندارد که امروزه اهمیت وب سایت خوب را دست کم بگیرد. ولی داشتن یک وبسایت خوب به چه شکل ممکن میباشد؟ پباده سازی یک وب سایت خوب چه می‌باشد و چه طور این فرمان محقق می‌شود. عملکرد شما می بایست این باشد که با فناوری های نو طراحی سایت در مشهد  با خصوصیت های مناسب برای موتور های کاوش و یوزرها پباده سازی نمائید . در پایین قصد داریم 13 ویژگی یک وب سایت خوب را برای شما لیست کنیم تا بکمک آن بتوانید ساینی مطلوب برای خویش دست و پا فرمائید.

اهمیت محتوا برای یک وبسایت خوب
پیشنهاد می شود که محتوایمان را از پستوی وب سایت در بیاوریم و همانند یک منوی خوب سرآشپز ماهر، در دسترس مخاطب و در برگه اصلی تارنما بگذاریم. رعایت همین نکته کوچک امداد می کند که بازدیدکننده مستمر شما به راحتی با یک نگاه میتواند بفهمد کدام بخش ها به تازگی آپدیت گردیده و سریع می رود راز اصل مقاله.
در لحاظ داشته باشید که محتوای وبسایت خوب می بایست بخوبی باصرفه‌سازی گردیده و آپ دیت باشد. ناگفته پیداست که محتوا فقط به معنای نوشتار وجود ندارد بلکه علاوه بر متن مشتمل بر صوت، ویدیو، عکس، پوستر، اینفوگرافیک و بقیه پوشه‌ها نیز می باشد

 

ظواهر یک سایت خوب
زمانی کسی وارد وب سایت شما می‌شود او‌لین موضوعی که لحاظ انها را به خویش جلب می نماید صورت ظاهری تارنما شماست. نادر هستد افرادی که صرفا محتوا برایشان مهم باشد و پس از محتوا سراغ صورت ظاهری بروند خیلی معدود.
وب سایت بایستی دارنده هارمونی در رنگ‌ها و تیتر خوانا و دسترسی شل به تمام محتوا‌ها و چند گرافیک باشد. به کارگیری از فونت‌های مطلوب و عدم به کارگیری از تعداد متعددی از فونت‌های بی ربط ظاهرا وبسایت تاثیر بسزایی دارااست. رنگهایی با کنتراست ذیل تحت عنوان دور نما برای وبسایت پیشنهاد می گردد. وجود تصاویر معدود حجم و دیدنی میتواند دوره حضور مخاطب را در تارنما بالا چیره شود و از این لحاظ از اهمیت بسزایی شامل است. هم چنین لوگوی شما معرف تارنما شماست. وبسایت سوای لوگو مضمون‌ ندارد چون لوگوی وب سایت تحت عنوان آدرس از وب سایت شما در کلیه جا خواهد بود و مدام هنگامی که یک بازدید کننده لوگوی شمارا در سایتی دیگر میبیند وب سایت شمارا به خاطر می‌آورد. لوگوی پباده سازی گردیده برای شما بایستی دارنده یک توشه معنای مختص مربوط به زمینه تارنما شما باشد.

بطور کلی وجود گرافیک مطلوب در تارنما از سایر خصوصیت های یک وب سایت خوب به حساب می آید. در گرافیک وبسایت نبایستی از رنگ های زننده یا این که نا مرتب استفاده نمود.رنک بکگراند باید با رنگ متن کامال در ناهمخوانی باشد.بهتر میباشد در گرافیک تارنما فقط از 3 رنگ اصلی استعمال کنیم.

همینطور بایستی بدانید که سایت هایی که به خیر پباده سازی نشده باشند مشکلاتی از قبیل:

عدم داشتن معیارهایی برای گوگل فرندلی بود وب سایت
نرخ خروج بالای یوزرها
مقطع عصر خیلی کوتاه یوزرها در وب سایت
عدم بازدید یوزرها از برگه‌های متعدد وب سایت
و…


باصرفه‌سازی و سئوی خوب برای یک وب سایت
در امر seo حرف بسیار شده‌است . محتوای وب سایت بایستی درباره‌ی یک مورد مختص باشد و در مسافت وقتی مشخص بروزرسانی شود تعالی مشتریان خویش را از دست خواهد اعطا کرد.ابدا از روشهای فریبنده برای بهینه سازی وب سایت به کارگیری نکنید!

پیشنهاد ما به شما این میباشد که از سه راه و روش طلایی مشهور seo به کارگیری فرمایید: رعایت اصول کدنویسی، ایجاد محتوای اثرگذار، و تبادل لینک و پیوند.

در سئو وب سایت از مورد ها تحت جلوگیری فرمائید:

استعمال بیشتراز حد کلمه ها کلیدی
پیوند های شکسته
اسکن کردن مطالب
محتوای تکراری
ترازو حجم کاغذ اولیه وبسایت

امروزه شاهد رویش روزافزون حجم صفحه های اینترنت هستیم. با فراتر رفتن کیفیت محتوای ارائه گردیده، سالانه حجم میانگین صفحه ها اینترنت ارتقا می یابد. همانگونه که احتملا می دانید یک تارنما خوب می بایست در کمتر از سه ثانیه با سرعت ۲۵۶ وب مالامال سرعت بار گذاری شود . با ارتقاء دوره لطمه آن متوجه بازدید کنندگانی می‌شود که با وب‌های عادی وارد وبسایت شما می گردند، با این اکانت ساخت وب سایت خوب می بایست تا حد قابلیت و امکان بی آلایش و سبک صورت پذیرد. درخصوص گرافیک تارنما بایستی بیان کنم که استعمال از پوشه‌های پیکان و تصاویر گرافیکی حجیم اصلا پیشنهاد نمیشود. هم چنین می بایست کلمه ها کوتاه مشخصی برای تولید ها، با محتوای نادر و موءثر در حیث گرفته گردیده و به خریداران این قابلیت داده شود که با فشار دکمه منوی روی آنان، به توضیحات و گرافیک بیشتری دست یابند. گوگل نیز اعتنا ویژه ای به تارنما های با سرعت بالا داراست. می توانید از این پیوند سرعت وبسایت خویش را مشاهده کنید .

با استعمال از ابزارهای بدون‌پول ذیل می توانید حجم صفحه ها وب سایت خویش را باز بینی فرمائید.

GTmetrix
Google PageSpeed Insights
YSlow
Pingdom





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: